Оплата - Доставка | Гарантія - Сервіс | Контакти

Гарантійне та сервісне обслуговування


На які товари надається гарантія?
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов’язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 6 місяців до 24 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов’язань служить гарантійний талон.
Перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (опис комплектації в керівництві)

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри.
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:

— Модель;
— Серійний номер;
— Гарантійний термін;
— Дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації


Я можу обміняти або повернути товар?
— Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам.
— Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
— Збережені всі ярлики і заводське маркування.

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.


Де і як можна зробити обмін або повернення?
При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 5 робочих днів.

Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали, наприклад за допомогою «Нової Пошти». Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.


Якщо сервісний центр не відремонтує мій товар в гарантійний період?
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.

Що робити, якщо оплачений товар не було доставлено?
Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності Вашого товару в офісі перевізника, ми протягом 1-2 днів відправимо Вам новий товар.

Оплата - Доставка | Гарантія - Сервіс | Контакти