Оплата - Доставка | Гарантія - Сервіс | Контакти
Гарантійне та сервісне обслуговування
На які товари надається гарантія?
На товари в нашому магазині надається гарантія, яка підтверджує зобов’язання по відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 6 місяців до 24 місяців в залежності від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на нашому сайті. Підтвердженням гарантійних зобов’язань служить гарантійний талон.
Перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (опис комплектації в керівництві)
Перевірте комплектність і відсутність дефектів у товарі при його отриманні (опис комплектації в керівництві)
Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?
Гарантійним обслуговуванням займаються сервісні центри.
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні
Адреси та телефони сервісних центрів ви можете знайти на гарантійному талоні
Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає гарантійний талон, в якому зазначаються:
— Модель;
— Серійний номер;
— Гарантійний термін;
— Дата продажу товару.
Будь ласка, зберігайте його протягом усього терміну експлуатації
Я можу обміняти або повернути товар?
— Товар, не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, програмне забезпечення не піддавалося змінам.
— Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
— Збережені всі ярлики і заводське маркування.
— Товар повністю укомплектований і не порушена цілісність упаковки;
— Збережені всі ярлики і заводське маркування.
Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.
Де і як можна зробити обмін або повернення?
При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей у касі, не пізніше, ніж через 5 робочих днів.
Якщо ви живете не в Києві, можете відправити товар назад тим же способом, яким ви його отримали, наприклад за допомогою «Нової Пошти». Якщо у товару збережений товарний вид і упаковка, ми обміняємо його вам або повернемо гроші.
Якщо сервісний центр не відремонтує мій товар в гарантійний період?
Якщо в гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Що робити, якщо оплачений товар не було доставлено?
Ми страхуємо весь товар, який відправляємо в інші міста. У разі відсутності Вашого товару в офісі перевізника, ми протягом 1-2 днів відправимо Вам новий товар.
Оплата - Доставка | Гарантія - Сервіс | Контакти